Trött!!

Nu har de gått ett par veckor sedan jag skrev här sist. DEt händer inte så mycket just nu, det är vanlig vardag med jobb, matlagning, städ och tvätt. Ska bli skönt att vara ledig lite i påsk.

På jobbet är det mycket att göra nu med alla utbetalningar, men det är skönt att ha ett jobb att gå till, trivs jätte bra, så få jag förlängt så kommer jag tacka ja.

Noah börja prata mer och mer, det är så roligt, men han blir ju så stor med en gång.

Imorgon ska mange och jag hjälpa mor med lite saker inför flytten på lördag, så Noah blir hämtad av sin farmor och det kommer han bli överlycklig över.



Killen blir 2 år i sommar...

Kommentarer
Postat av: Evis

En liten sötnos...så stor han har blivit..Kram Evis

2010-03-29 @ 14:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0