Vänner!!

Denna helg har jag träffat många av mina vänner, har varit så mysigt.
Igår kväll var vi uppe hos Fia och fikade på god fruktsallad med glass och bara mös och satt och pratade en massa...
Idag har jag först varit och träffat A, M, S och spanat in A:s nya lägenhet, jätte fin var den. Sen hade vi mamma fika hos J, jätte mysigt de med. Så roligt att se hur barnen har vuxit och blivit stora killar nu.
Efter de så ålte vi in till mor och fick middag, så gott! Bra att vara runt hos folk när plånboken är tom ;))

Nu är det söndag och ännu en ny arbetsvecka är på g, men som är tur som går fort.

Noah börjar prata mer och mer, nu säger han bil, buss, takto, mormor, morfar, eja mm...Han har även börjat med att bre sn smörgås själv så nu få man ha två smörknivar för de sista ska ju givetvis in i munnen...gullungen!!
Nu sover han i sin bilsäng som han är nöjd över, hoppas han soverdär hela natten!

Tänkte lägga upp en bild men kom på att jag inte ha laggt över biler på hur länge som helst så de få bli en annan dag!


Kram

Kommentarer
Postat av: Evis

Välkommen tillbaka..jag har saknat dej..Kram Evis

2010-02-23 @ 12:51:08
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 04:13:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0