Nu så!

Tänkte att jag skulle ta tag i min blogg igen, efter påpekningar från folk. Men det är ju kul att folk gå in på min blogg.

Det som har hänt sen sist jag skrev är att jag har fått ett vikariat på socialförvaltningen och det känns bra att ha fått ett schema så man vet när man ska jobba.

Vardagen försöker vi få ihop med jobb, dagis, tvätt och städ, ja det vanliga.

Nu är det söndagskväll igen och de går fort tills de är söndag igen, tiden bara springer iväg!!!

Noah börja prata mer och mer och hitta på djävulskap allt oftare. Och han vet när det är fel för då står han bara och flinar, min lilla sötlök! Vad livet har förändrats, kan ibland sitta och tänka vad man hade gjort om inte Noah hade kommit? Men jag skulle absolut inte vilja vara utan min NOAH!!!

Ha de gött!!

Kommentarer
Postat av: Johanna Melkersson

Väntar med spänning tills nästa blogginlägg kommer. Alltid kul att läsa om dig och Noah!

Kram

2010-02-20 @ 18:26:47
Postat av: Fia

Vad kul att du börjat skriva igen gumman, jag hade nästan börjat tappa hoppet :) Puss

2010-03-13 @ 19:49:55
URL: http://flisanfisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0