Sjuka

Här hemma är det sjukstuga. Noah har varit snorig och hostig i en veckas tid nu och igår misstänkte jag att han hade fått örininflammation för att han hade högfeber och att man såg var i örat, och så var det. Vi var nere hos doktorn idag och fick pencilin. Hoppas febern ge med sig och att han blir bättre nu.

Jag är hemma från jobbet idag, jag har feber och ont i kroppen inte skoj. Hoppas på att kunna gå till jobbet imorgon, inget roligt att vara hemma när man är sjuk.

På lördag är det klassåterträff, det ska bli roligt att gå på, fast jag tror att de inte är många från klassen men men...

Nähe, göra lite nytta nu när lillprinsen ligger och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0