Dop och Ullared!

Denna helg har varit fullspäckad med aktiviteter. Fredagen började med after work för min del. Jag var nykter men det var himlans trevligt ändå.
Löragen bar det åt till Lidhult för dop, men god smörgåstårta och kaffe med tårta efter. Efter vi hade varit där så bar det åt till Ullared. Vi hann med 1 timmes shopping innan de stängde i lördags och jag hann köpa de jag behövde till Noah. SEn vidare till camping på ullared för att ta en lugn lördagskväll. Idag har vi gått i Ullared på förmiddagen, hittade en hel del, de blev lite dyrt men men. Jag behövde sakern så, vad gör man.

Imorgon blir det jobb igen, men det går fort så snart är det helg igen.

LÄngtar tills jag kan komma upp till nävragöl för att gosa bebis, men till helgen hoppas jag på !



Min lilla älskling!

Kommentarer
Postat av: Johanna M

åh så söt han är lille Noah! Vilken go sittpuff han har åxå! Fika snart tycker jag! som sagt det går för långt mellan varje fika. hehe!

2010-04-12 @ 23:13:35
Postat av: Fia

du är välkommen när du vill. noah får följa med så länge han frisk, är lite nojjig för det här med rs- och rota-virus...puss

2010-04-15 @ 21:37:44
URL: http://flisanfisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0