Semester

Nu är det ett bra tag sedan jag skrev här igen...jag har inte tid längre. Men vi kan ju hoppas att de blir bättre när man börja komma in mer i vardagen. Man är ju inte van vid lämna ochh ämta på dagis, hem och laga mat och sen iväg och jobba igen osv...

DEt går jättebra för noah på dagis, han säger ingenting länger när man lämnar honom, han så duktig min lille pojk. DEt är fullt ös på honom som vanligt, ska på allt och vet att han inte får.

Jag jobbar mina nätter och stå i, har sökt ett vik nu, få se om det blir något, annars så få jag fortsätta att gå på timmar, än så länge har vi klarat oss iaf.

Imorgon kväll åker vi ner till sturup för att flyga till Cypern på fredag morgon, så skönt, längtar verkligen!!!
Det ska bli spännande att åka på semester med barn, mycket att tänka på, vad man måste ha med sig. Men det ska bli roligt. Noahs kusin ska ju ockcså med, så de har någon att leka med iaf.

Nähe nu få jag fortsätta med förberedelsena tills imorgon!!

Ha de bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0