Grått och trist!!

Det har varit grått och trist hela helgen och idag med, så trött och seg blir jag av detta väder. Det var ett tag sedan jag skrev här men det har nog inte hänt så mycket sen sist. Mina nätter är slut nu så nu blir jag inringd när de behöver extra folk, men det är bra 3 veckor jag har det så här sen börja jag gå på schema en månad igenom iaf.

Idag när jag skulle lämna Noah på dagis så hade de musik igång så han började dansa med en gång så han struntade helt  i mig när jag skulle gå, men bättre så än att han ska vara ledsen när jag går. Noah kommer bara vara på dagis idag sen är mange ledig resten av veckan, skönt för honom.

Garaget har Mange hållt på med hela hösten och nu började de blir klart, nu ska han bara måla golvet sen kan man börja ha det som ett garage igen så skönt!!  För vi har nämligen lite här och lite där nu.

Fått en liten uppdatering ni som läser bloggen iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0