Sötsugen...

Ikväll är jag sötsugen och inget av att det vi har hemma passar, orka inte köra ner och köpa, det är ju bra iaf.

Nu är denna vecka snart gjord med, har jag bara en vecka tills på jobbet, sen är man arbetslös. Usch..men men det får gå. Noah har haft 4 dagars inskolning denna vecka, idag var vi där från 8.30 till 12, så han fick vara med på fruktstunden och lunchen, vilket gick bra även att han var jättetrött. Nästa vecka ska vi börja med att lämna lite små stunder för att se hur det går. Det kommer att gråtas men jag tror han tystnar när han få annat att göra, känns så.

Nu ikväll har jag tagit en lång och skönt dusch, fått fötterna fila, så sköna är de nu igen. Naglarna målade... man glömmer bort sig själv rätt lätt, måste bli duktigare på att ägna tid åt mig själv och min kropp.

Noah sover sen halv 8, han har bara sovit 1½ timme idag, hoppas han sover lite längre imorgon...hade varit skönt!!!

Imorgon ska jag och Noah ut till Noahs morfar och Mona som ligger på tromtö med båten, ska bli skönt att åka iväg, bara ta de lugnt. Mange och hans kusin ska byta kammremmen på våran bil, dyrt men ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0