Sailet

Nu är det dax för årets sail här i stan. Vi tänkte ta en runda in i eftermiddag för att se vad som finns detta året.
Noah är på dagis idag, sista inskolningsdagen, det har gått jätte bra!!! Jag var lite orolig att han inte skulle vilja vara där utan mamma, men det gick över förväntan.

Annars händer det inte så mycket just nu, det rullar på som vanligt med jobb, jobb och åter jobb tycker jag. Fick reda på igår att jag har troligtvis jobb augusti ut. Det är natt jobb, inte mitt område på arbeten men man få ta det man blir erbjuden.

Det kommer nog inte blir så mycket inkägg här längre, har inte tid just nu känner jag. Har andra saker att göra nu när man kommer hem från jobbet än att sitta här.

Ha de bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0