Nu så...

Här har det varit väldigt tomt med inlägg nu de senaste veckorna.
Vardagen har börjat rulla på för fullt, med jobb och dagis. Det är en vardag som man inte är van vid, men det har gått himmla bra hittils. Lite stressigt på morgonen men det går det med. Noah har kommit in i att vara på dagis nu, idag när jag lämnade så sa han knappt ingenting så skönt.

Vi har haft fullt upp varje nu tycker jag, har det inte varit jobb för mig så har vi varit i väg hos kompisr och grillar och haft de trevligt. Helgen som kommer blir det både 50 års fest och släktträff på Manges sida.

Mitt nattjobb fullar på en vecka till framåt iaf, vad som vi vet nu. Plus att jag tar lite dag jobb också, trivs bättre med de.
 
Detta var en lite uppdatering om vad som händer i vår familj nu, nu ska jag hänga tvätt, laga lunch och sen gå och hämta mitt lilla troll

Kommentarer
Postat av: Sofei

Fullar du på, på jobbet?

Vet inte om det låter så bra =)



Kram kram

2009-09-08 @ 14:12:38
Postat av: Marina

Hej, tycker att du kan uppdatera lite oftare! kram

2009-09-09 @ 18:06:53
URL: http://mmminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0